دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: THE AMAZING SPIDERMAN
پلتفورم : XBOX 360
ژانر:اکشن
تاریخ انتشار جهانی : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Jun 26, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : 
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : T (Mild Language, Mild Suggestive Themes, Violence)
قابلیت آنلاین:دارد
 
قدرت بی منتهای مرد عنکبوتی در سری بازی THE AMAZING SPIDERMAN تنها در محیط بازی و میدان نبرد و آن هم توسط شما به نمایش گذاشته می شود. THE AMAZING SPIDERMAN بازگشته تا با فن های بی نظیر شما را مبهوط خود نماید. ناگفته های پیتر پارکر را میتوان به وضوح مشاهده کرد.
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:15 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE کانتر استریک
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
به همراه کرک
 
نام بازی: COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE
پلتفورم : pc
ژانر:Action 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Valve
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Valve
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
آقای چت فالیسزک (Chet Faliszek) از استودیوی Valve می گوید که نسخه جدید سری بازی های Counter-Strike نیازی به بازاریابی آنچنانی ندارند، چرا که 25 میلیون نفر تا کنون این سری از بازی ها را تجربه کرده اند. هر کسی که نسخه جدید CS را مشاهده کرده، از آن راضی بوده و علاقه زیادی نسبت به آن پیدا کرده و پس از تست متوجه شده که این بازی همان نسخه قبلی دوست داشتنی است.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:10 | نویسنده : محمد احسان |

یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید
خواندن ترفند در ادامه مطلب.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:9 | نویسنده : محمد احسان |


Windows Admin Password Hack [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز در میهن دانلود ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک مانند Nero بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.

مزایای این ترفند:
- اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
- هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.
- جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.
- به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.
- استفاده ی راحت و آسان.
- تست شده در ویندوز XP و 2000.
- و...



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:8 | نویسنده : محمد احسان |

Norton Internet Security 2010 [www.MihanDownload.jpgبرای داشتن یک سیستم عاری از هرگونه ویروس مهم ترین چیز وجود یک برنامه ضد ویروس بروز و قدرتمند است . آنتی ویروسی که بتوان به آن اعتماد کرده و با سپردن سیستم خود خیال آسوده ای از بابت امنیت آن داشته باشیم. روزانه ویروس های جدیدی ساخته و پاک کردن آنها مشکلات جدیدی را برای سیستم بوجود می آورد. Norton Internet Security یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه حفاظت از سیستم میباشد.این بسته ی امنیتی ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این بسته ی امنیتی جز پر طرفدار ترین نرم افزارهای اینترنت سکوریتی در جهان به شمار میرود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد.این نرم افزار حفاظت کلی از تمامی بخش های سیستم را برعهده میگیرد به طور مثال با اسکن خودکار نورتون میتوان کلیه درایوها و قسمت های هارد دیسک خود را از ویروس پاک کرده یا با کمک دیوار آتش این نرم افزار از هرگونه حمله مخرب به سیستم خود جلوگیری کنید. در اصل بسته امنیتی 2011 نورتون نرم افزار کاملی در جهت حفظ امنیت سیستم در برابر هرگونه حمله خطرات است و با وجود این نرم افزار کامل جای هیچ نگرانی در قبال حفظ محیط سیستم و اطلاعات خود نخواهید داشت. در نسخه جدید این نرم افزار بهینه سازی هایی در جهت افزایش قدرت دیوار آتشین آن شده است. بزرگترین مزیت این مجموعه نرم افزاریی عدم افت محسوس سرعت سیستم در حین اجرای نرم افزار بر روی سیستم میباشد که در نوع خود مزیتی بسیار بزرگ است.

برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:5 | نویسنده : محمد احسان |

ترفندی برای مخفی سازی فایل ها در داخل موبایل بدون داشتن نرم افزار جالبه!

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:1 | نویسنده : محمد احسان |

اين اموزش براي دارندگان گوشي هايي N Gage II( نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳) كه با نصب اين گونه بازي ها روي اين سري گوشي موبايل مشكل دارند. دراين اموزش سعي شده تمامي مراحل پله به پله توضيح دادده شود شما كاربر محترم نيز پله پله اقدام به اجرا كنيد.اگر میخواهید از امکانات موبایل خود به نحو احسن استفاده نمایید این آموزش را خوانده و بازی های فوق العاده زیبا و با گرافیک N-GageII را در موبایل خود داشته و از بازی کردن آنها لذت ببرید !

 اموزش نصب بازي N Gage

برای اين مدل گوشيها :

 Nokia E60-Nokia E62-Nokia E65-Nokia E70-Nokia N71-Nokia N73 / N73 Music Edition-Nokia N77-Nokia N80-Nokia N92-Nokia N93 / N93i -Nokia 5700 XpressMusic-Nokia 6110 Navigator-Nokia 6121 classic-Nokia 6120 classic-Nokia 6290-Nokia E71-Nokia E90 Communicator-Nokia N76-Nokia N81 / N81 8GB-Nokia



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 17:59 | نویسنده : محمد احسان |

 

ترفند موبايل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

ترفند موبايل

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 17:47 | نویسنده : محمد احسان |

 

دانلود نرم افزار طراحی اتوران My Autoplay Professional 9.59s Build 02092011D Portable
اتوران برنامه ای است که به صورت خودکار پس از قرار دادن دیسک که اتوران در آن قرار دارد در درایو ، اجرا می شود. این برنامه به طور معمول برای اطلاع رسانی در مورد محتویات دیسک و یا فراهم آوردن امکان استفاده آسان از محتویات دیسک طراحی می شود. برای ساخت اتوران تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند و امکانات مورد نظر خود را به کاربران ارائه داده اند. اما برای ساخت این اتوران ها از بسته به نیاز و نوع اتوران از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود. My Autoplay نام یکی از این نرم افزار هاست که با استفاده از آن به راحتی می توانید اتوران مورد نظر خود را طراحی و ذخیره نمایید. می توانید کلیپ ها و تصاویر فلش ، متن ، عکس ، کلید ، لینک ، ویدیو ، موسیقی و هرآنچه نیاز دارید را در اتوران خود قرار دهید و آن را به گونه ای که دوست دارید طراحی نمایید. امکان رمزگذاری منوها در اتوران نیز از جمله امکانات این نرم افزار است. همچنین اگر ایده خاصی برای طراحی یک اتوران در ذهن ندارید می توانید از طرح های آماده نرم افزار استفاده کنید و با ویرایش آنها به طرح دلخواه خود برسید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت بازی کامپیوتری دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 12:51 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود عکس خلاقانه Creative Wallpapers 016

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و خلاقانه را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي مختلفي تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود تصاوير خلاقانه Creative Wallpapers 017

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و خلاقانه را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي مختلفي تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود تصاوير خلاقانه Creative Wallpapers 019

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و خلاقانه را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي مختلفي تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 12:47 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود تصاوير فضا Space Wallpapers 013

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از فضا را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي مختلفي تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 12:44 | نویسنده : محمد احسان |

f9ukqs1iprodlpkbxme.jpg

آلبوم جدید فرزاد فرزین اگه خواستی اونو دانلود کنی به ادامه مطلب برو نظر یادت نره
 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, | 13:5 | نویسنده : محمد احسان |

tmkef1uqgkuuh0qjfw3e.jpg

خیلی مقایسه ی جالبی اگه می خوای بقیه ی عکس ها رو در این مورد و مسخره ی رئال ببینی عکس هایی تو ادامه مطلب هست حتما برو ضرر نمی کنی



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود Nicham & Lovan Themes تم ویندوز سون

در پست امروز این وبلاگ، با دو تم زیبا و جدید مخصوص ویندوز سون در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. Nicham & Lovan نام دو تم زیبا و جدید هستند که بعد از نصب می توانید محیط دسکتاپ خود را از یکنواختی در آورده و منو ها و پنجره های ویندوز سون خود را تغییر دهید.
برای دانلود تم ها و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:57 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود Spiderman Theme تم مرد عنکبوتی برای ویندوز سون

تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز این وبلاگ ،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. تم spiderman theme بر اساس فیلم مرد عنکبوتی ساخته شده است و محیط این فیلم را با گرافیکی بالا شبیه سازی می کند.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:51 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود Need For Speed Theme تم بازی Need For Speed  برای ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز این وبلاگ ،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. تم Need For Speed بر اساس بازیNeed for speed ساخته شده است و محیط این بازی را با گرافیکی بالا شبیه سازی می کند.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:40 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود  Chromium 21.0.1152.0 نرم افزار مرورگر اینترنتی
مرورگر وب یا مرورگر اینترنت به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک منبع اطلاعات با یک شناساگر یکنواخت منبع شناخته می‌شود، این منبع می‌تواند یک صفحه وب، تصویر، ویدئو و یا هر قطعه اطلاعاتی دیگری باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود مرورگری جدید و قدرتمند را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند.در طراحی این مرورگر بسیاری از الگوریتم های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می شدند،حذف شده اند و در کل مرورگری با امنیت و سرعتی بسیار بالا را تشکیل داده است.این مرورگر امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:31 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود Google Chrome 20.0.1132.21 مرورگر اینترنتی گوگل کروم
| دانلود رایگان نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم|

گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:19 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود Mozilla Firefox 13.0 Final مرورگر اینترنتی فایر فاکس
| دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی Mozilla Firefox|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید معروف ترین مرورگر اینترنتی حال حاضر جهان را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Mozilla Firefox 13.0 Finalنسخه نهایی و جدید مرورگر فایر فاکس می باشد. فایرفاکس موزیلا مرورگر وب آزاد و متن بازی است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود.مزیت اصلی این مرورگر نسبت به سایر مرورگرها سرعت خارق العاده ی آن در بارگذاری صفحات وب می باشد.از ویژگی های مرورگر فایر فاکس می توان به Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم، tabbed browsing یا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره، مدیریت تب‌ها با استفاده از drag-and-drop ، امکان پاک کردن آسان اطلاعات شخصی، امکان کشیدن و رها کردن متن به باکس جستجو،پشتیبانی از از SVG , CSS2 , CSS3 و JavaScript ، پشتیبانی از صفحات طراحی شده با فناوری نوین ای‌جکس (AJAX)، پشتیبانی از قابلیت‌های ویژهٔ CMSهای رایج،قابلیت شخصی سازی با استفاده از امکانات Extension ،استفاده از پلاگین ها مختلف و سازگاری با تمامی آنتی ویروس ها و دانلود منیجر ها اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:16 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود Opera v12.00 نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا
| دانلود نسخه جدید مرورگر اینترنتی اپرا|
اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:14 | نویسنده : محمد احسان |

 

11.jpg
| دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Smart Security |
| بدون نیاز به فعال سازی|
| آخرین تغییرات تا 3/تیر/1391|

ناد ۳۲ (ESET NOD32) یک مجموعه ی نرم‌افزارهای امنیتی است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه ی امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها، تروجان‌ها، و کرم‌های اینترنتی است. نرم افزار اسمارت سکوریتی Eset smart securityیا به طور اختصاریESS، بسته ضد ویروس برپایه فناوری ناد۳۲ است. طبق اعلام وبگاه رسمی ناد۳۲ در ایران این نرم افزار امنیتی، علاوه بر ضد ویروس، ضد هرزنامه ، ضد نرم افزار جاسوسی و دیوار آتشین نیز می‌باشد در حالی که ضد ویروس ناد۳۲ (NOD32) تنها ضد ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : محمد احسان |
  • لوک پستیو
  • مرکز فروش لینک